problem ze sklepem

Sklep internetowy. Pytania o funkcjonalność sklepu

problem ze sklepem

Postprzez sklepmalab » 23 cze 2011, 20:23

Od dwóch lat jestem użytkownikiem sklepu internetowego, ciekawy jestem czy tylko ja mam z nim i obsługą (pomocą techniczną) takie problemy. Pomimo opłacenia za pomoc techniczną nijak nie można się doprosić jakiejkolwiek szybkiej reakcji, zbywa się mnie tekstem typu ponaglenie serwisu pomocy wysłane itp. nie chce być niegrzeczny, ale koś inny już dawno inaczej by potraktował ten serwis. Cieawe czy może inni użytkownicy mają też problemy z tym sklepem. :?
sklepmalab
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 cze 2011, 20:08

Re: problem ze sklepem

Postprzez pomoc.sstore » 24 cze 2011, 16:42

Witam serdecznie!


1. Jeśli Państwa zgłoszenie nie zostało zrealizowane od razu może to wynikać ze złożoności zgłoszenia i konieczności jego skrupulatnej weryfikacji, lub też ilości prac zleconych w naszym dziale technicznym, w którym Państwa zgłoszenie oczekuje na realizację. Żadne ze zgłoszeń nie jest przez nas ignorowane, Państwa zgłoszenie także zostanie rozpatrzone w najkrótszym możliwym terminie. Prosimy o odrobinę cierpliwości i przepraszamy za nieco dłuższy czas oczekiwania na realizację zgłoszenia.


2. W razie pytań służę pomocą. Nasi konsultanci pozostają również do Państwa pełnej dyspozycji. Lista konsultantów znajduje się w naszym serwisie pomocy pod adresem:

http://pomoc.sstore.pl/


Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
pomoc.sstore
 
Posty: 264
Dołączył(a): 07 wrz 2010, 15:56

Re: problem ze sklepem

Postprzez A&SPROJEKT » 16 gru 2016, 11:46

Witam często zdarza się ze sklep oraz panel administratora nie działa, zdarza się to praktycznie dziennie, w czym lezy problem ?
W tym czasie jak nie można otworzyć sklepu to strona sstore działa, wiec nie jest to raczej awaria servera, choć może główna strona sstore stoi na innym serwerze.
A&SPROJEKT
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 gru 2016, 11:39

Re: problem ze sklepem

Postprzez pomoc.sstore » 16 gru 2016, 16:43

Witam serdecznie.

Oczywiście przepraszamy za utrudnienia, lecz nie są to awarie serwerów jedynie chwilowe przeciążenia, niestety w grudniu ze względu na duży ruch w sklepach internetowych chwilowe przeciążenia są możliwe.

Dokonaliśmy weryfikacji po stronie serwerów. Obecnie powinno być już w porządku. Za powstałe utrudnienia raz jeszcze serdecznie przepraszamy.

W razie dostrzeżenia problemów z obsługą sklepu prosimy o zgłoszenie na adres: pomoc@sstore.pl .
Avatar użytkownika
pomoc.sstore
 
Posty: 264
Dołączył(a): 07 wrz 2010, 15:56

Re: problem ze sklepem

Postprzez A&SPROJEKT » 23 gru 2016, 22:26

Witam zgłosiłem również ten problem do Pana Macieja na gg, po rozmowie po kilku minutach dostałem odpowiedź że błąd naprawiony.
Tak że od tej pory problemy z przerwą już nie występuję.
Mam inne pytanie, wykupiłem u was zabezpieczenie SSL, dostałem e-mail z instrukcja lecz tam pisze takie coś:

Na tej stronie konfiguracji znajdują się głównie opcje dotyczące szyfrowania stron sklepu i panelu administracyjnego. Aby jednak korzystać z szyfrowania, musisz wykupić następujące usługi:

certyfikat SSL »,
własny adres IP ».

Czy muszę jeszcze wykupywać adres IP żeby zabezpieczenie sklepu SSL działało ?
A&SPROJEKT
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 gru 2016, 11:39

Re: problem ze sklepem

Postprzez pomoc.sstore » 02 sty 2017, 16:52

Witam serdecznie.

Obecnie nie ma potrzeby zakupu odrębnego adresu IP. Wystarczy wykupienie usługi samego certyfikatu SSL w kwocie 123 zł brutto na rok, gdyż jest to usługa odnawialna. Proszę o zapoznanie się z informacjami na stronie:

http://sstore.pl/certyfikat-ssl-p-123.html .

Najlepiej wykupić certyfikat bezpośrednio w naszej firmie. Instalacja certyfikatu zewnętrznego kosztuje również 123 zł, niemniej realizując usługę certyfikatu za naszym pośrednictwem, nie ma potrzeby dostarczania plików certyfikatu, ani jego kluczy. Wszelkimi formalnościami zajmujemy się osobiście w cenie instalacji.

W razie dalszych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.
Avatar użytkownika
pomoc.sstore
 
Posty: 264
Dołączył(a): 07 wrz 2010, 15:56

Re: problem ze sklepem

Postprzez A&SPROJEKT » 07 lut 2017, 23:35

Witam od kilku dni znów są kłopoty ze sklepem, dziś nie działa od 20stej ani sklep ani panel administracyjny :x
Jakimś cudem to forum i strona sstore działa bez najmniejszego problemu.
A&SPROJEKT
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 gru 2016, 11:39

Re: problem ze sklepem

Postprzez A&SPROJEKT » 07 lut 2017, 23:50

Albo cud albo szybka reakcja pracowników, dziękuję ;) sklep działa.
A&SPROJEKT
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 gru 2016, 11:39

Re: problem ze sklepem

Postprzez pomoc.sstore » 08 lut 2017, 17:14

Witam serdecznie.

W razie problemów proszę o zgłoszenie na adres: pomoc@sstore.pl . Lub też bezpośrednio na naszą infolinię: 32 445 70 44, 801 011 933.

Pozostaję do dalszej dyspozycji.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
pomoc.sstore
 
Posty: 264
Dołączył(a): 07 wrz 2010, 15:56


Powrót do Sklep internetowy. Pytania o funkcjonalność sklepu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron

Sklep internetowy

na oprogramowaniu sStore to bardzo funkcjonalny, profesjonalny a za razem prosty w obsłudze

sklep

. Nasze

sklepy internetowe

od lat uznawane są za jedne z najlepszych oraz najtańszych systemów na rynku. Oferta naszej platformy jest skierowana do ludzi, którzy cenią sobie wygodę, prostotą obsługi, stały rozwój oprogramowania oraz pomoc techniczną wtedy, kiedy jej potrzebują.

Sklepy

stworzone za pomocą naszego oprogramowania zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży – posiadają integrację z Allegro.pl, hurtowniami, porównywarkami cen i bazarami.

Sklep internetowy

- program sklepu - służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług w Internecie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną specyfikacją naszego programu Sklep internetowy sStore.