Strona 1 z 1

problem ze sklepem

PostNapisane: 23 cze 2011, 20:23
przez sklepmalab
Od dwóch lat jestem użytkownikiem sklepu internetowego, ciekawy jestem czy tylko ja mam z nim i obsługą (pomocą techniczną) takie problemy. Pomimo opłacenia za pomoc techniczną nijak nie można się doprosić jakiejkolwiek szybkiej reakcji, zbywa się mnie tekstem typu ponaglenie serwisu pomocy wysłane itp. nie chce być niegrzeczny, ale koś inny już dawno inaczej by potraktował ten serwis. Cieawe czy może inni użytkownicy mają też problemy z tym sklepem. :?

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 24 cze 2011, 16:42
przez pomoc.sstore
Witam serdecznie!


1. Jeśli Państwa zgłoszenie nie zostało zrealizowane od razu może to wynikać ze złożoności zgłoszenia i konieczności jego skrupulatnej weryfikacji, lub też ilości prac zleconych w naszym dziale technicznym, w którym Państwa zgłoszenie oczekuje na realizację. Żadne ze zgłoszeń nie jest przez nas ignorowane, Państwa zgłoszenie także zostanie rozpatrzone w najkrótszym możliwym terminie. Prosimy o odrobinę cierpliwości i przepraszamy za nieco dłuższy czas oczekiwania na realizację zgłoszenia.


2. W razie pytań służę pomocą. Nasi konsultanci pozostają również do Państwa pełnej dyspozycji. Lista konsultantów znajduje się w naszym serwisie pomocy pod adresem:

http://pomoc.sstore.pl/


Pozdrawiam.

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 16 gru 2016, 11:46
przez A&SPROJEKT
Witam często zdarza się ze sklep oraz panel administratora nie działa, zdarza się to praktycznie dziennie, w czym lezy problem ?
W tym czasie jak nie można otworzyć sklepu to strona sstore działa, wiec nie jest to raczej awaria servera, choć może główna strona sstore stoi na innym serwerze.

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 16 gru 2016, 16:43
przez pomoc.sstore
Witam serdecznie.

Oczywiście przepraszamy za utrudnienia, lecz nie są to awarie serwerów jedynie chwilowe przeciążenia, niestety w grudniu ze względu na duży ruch w sklepach internetowych chwilowe przeciążenia są możliwe.

Dokonaliśmy weryfikacji po stronie serwerów. Obecnie powinno być już w porządku. Za powstałe utrudnienia raz jeszcze serdecznie przepraszamy.

W razie dostrzeżenia problemów z obsługą sklepu prosimy o zgłoszenie na adres: pomoc@sstore.pl .

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 23 gru 2016, 22:26
przez A&SPROJEKT
Witam zgłosiłem również ten problem do Pana Macieja na gg, po rozmowie po kilku minutach dostałem odpowiedź że błąd naprawiony.
Tak że od tej pory problemy z przerwą już nie występuję.
Mam inne pytanie, wykupiłem u was zabezpieczenie SSL, dostałem e-mail z instrukcja lecz tam pisze takie coś:

Na tej stronie konfiguracji znajdują się głównie opcje dotyczące szyfrowania stron sklepu i panelu administracyjnego. Aby jednak korzystać z szyfrowania, musisz wykupić następujące usługi:

certyfikat SSL »,
własny adres IP ».

Czy muszę jeszcze wykupywać adres IP żeby zabezpieczenie sklepu SSL działało ?

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 02 sty 2017, 16:52
przez pomoc.sstore
Witam serdecznie.

Obecnie nie ma potrzeby zakupu odrębnego adresu IP. Wystarczy wykupienie usługi samego certyfikatu SSL w kwocie 123 zł brutto na rok, gdyż jest to usługa odnawialna. Proszę o zapoznanie się z informacjami na stronie:

http://sstore.pl/certyfikat-ssl-p-123.html .

Najlepiej wykupić certyfikat bezpośrednio w naszej firmie. Instalacja certyfikatu zewnętrznego kosztuje również 123 zł, niemniej realizując usługę certyfikatu za naszym pośrednictwem, nie ma potrzeby dostarczania plików certyfikatu, ani jego kluczy. Wszelkimi formalnościami zajmujemy się osobiście w cenie instalacji.

W razie dalszych pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 07 lut 2017, 23:35
przez A&SPROJEKT
Witam od kilku dni znów są kłopoty ze sklepem, dziś nie działa od 20stej ani sklep ani panel administracyjny :x
Jakimś cudem to forum i strona sstore działa bez najmniejszego problemu.

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 07 lut 2017, 23:50
przez A&SPROJEKT
Albo cud albo szybka reakcja pracowników, dziękuję ;) sklep działa.

Re: problem ze sklepem

PostNapisane: 08 lut 2017, 17:14
przez pomoc.sstore
Witam serdecznie.

W razie problemów proszę o zgłoszenie na adres: pomoc@sstore.pl . Lub też bezpośrednio na naszą infolinię: 32 445 70 44, 801 011 933.

Pozostaję do dalszej dyspozycji.
Pozdrawiam.